سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سخنی با دوستان
نظرات ()

 

انسان این اشرف مخلوقات فطرتی خدا جو، حق طلب، و خواهان رشد و کمال دارد و با شناختی نسبی که از این خالق هستی دارد آوای عبودیت سر میدهد.

آیین مقدس اسلام بر خلاف پاره ای از عقاید مطرود که دنیا را فدای آخرت نموده و همه چیزرا رها ساخته اند، مشوق ترقی ، تعالی و رشد و معنویت در کنار تلاش بوده وهمه پدیده های جهانی و مخلوقات عالم امکان را برای بهره جویی منطقی وعقلانی آدمیان دانسته است تا با  بهره گیری او،آنها خود رابه خالق خویش نزدیک ساخته و در دامان پر مهرش رها سازد.

زن نیز در منظر اسلام دارای شخصیت و جایگاه ارزشمند و مقدسی است که وجود او زینت بخش آفرینش است و افق روح او تجلی گاه رحمت پروردگار میباشد و از دامن او مرد به عرش و معراج میرود . فلسفه پوشش و حجاب ، فقط به خاطر حفظ ارزش والای زن است و از همین رو خداوند متعال ((حجاب اسلامی)) را بر او واجب و نگاه نامحرم را بر بدن و موی سر او حرام فرموده است.

در عصر حاضر متاسفانه بسیاری ازارزشهای دینی و انسانی از طرف مستکبران جهانخوار با گسترش سلطه شبکه سازمانهای بین المللی بر سراسر عالم مورد هجوم و تخریب قرار گرفته است . گسترش ابتذال و فساد ،نام ترویج فرهنگ و خدمت به جامع بشری را به خود گرفته و دفاع از هویت ملی و ارزشهای والای انسانی و فرهنگی واپسگرایی ، سکون و عقب ماندگی تلقی میشود.

و باندهای آشکار و نهان از هر وسیله ای برای استحاله فرهنگی و مسخ ارزشهای معنوی خصوصا ((تهاجم و شبیخون فرهنگی)) علیه ((دژ مستحکم عفاف و پوشش اسلامی))بهره می جویند .

آنچنان که سکاندار بیدار کشتی انقلاب مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای در این باره فرموده اند که ((کاری که امروز دشمن از لحاظ فرهنگی انجام می دهد نه یک تهاجم ،که یک شبیخون فرهنگی است.))

بنده حقیر نیز خداوند را شاکرم که توفیقی نصیبم نمود تا بتوانم با توان اندک گام کوچکی در ترویج اندیشه های ناب اسلامی و ارزش های انسانی بردارم. هر چند مطمئن هستم که بانوان فهیم و ارجمند سرزمین دلاور خیز ایران شان ، منزلت ، جایگاه و شخصیت خود را برتر از هرگونه تذکری میدانند و حجاب و پوشش اسلامی را در حد یک بانوی اسوه رعایت می نماید.

اما گاهی یک "نکته یا یک یادآوری"چشم ما را به روی خطرهای بزرگ و جدی باز میکند و گاهی یک شوک یا تلنگری که بر روح و فکر ما وارد میشودما را متوجه خود ، راه و هدف خود میسازد.و راه درست را به ما نشان میدهد.




نویسنده : س سالاری
تاریخ : چهارشنبه 91/9/22
زمان : 2:28 عصر









بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 29290